25 Kasım 2012 Pazar

Onlara Yetmiyor Senin Kitabın

1 yorum

Allah'ım ne oluyor bu insanlara?
Ben "KURAN" dedikçe,
Onlar diyor hadis.
Ben "KURAN" dedikçe,
Onlar diyor İlmihal.
Ben "KURAN" dedikçe,
Onlar diyor mezhep.
Allah'ım sen yardım et biz KURAN erlerine.
Peygamber efendimizi şimdi çok iyi anlıyorum artık.
O "KURAN" dedikçe,
Onlar dedi ki Hurafe.
O "KURAN" dedikçe,
Onlar dedi ki atalarımızın dini.
O "KURAN" dedikçe,
Onlar dedi ki "bu" delirmiş galiba.
Şimdi çok iyi anlıyorum peygamberimizi.
O kara cahillere yetmiyor senin kitabın,
Sen kitabım eksiksiz dedikçe,
Biz Kitap’ta hiçbir şeyi eksik bırakmadık. (EN'ÂM - 38)
Onlar diyor ki bu kitap eksik.
Hadis olmadan olmaz,
İlmihal olmadan olmaz,
Mezhep olmadan olmaz,
Sana ve kitabına kafa tutuyorlar Allah'ım
Senin izninle hepsinin o cahil kafası,
Kopacak elbet cehennem de.
Sen KURAN'da dersin ki
Kula Kul olma
Onlarda der ki,
Evliyalarımız var,hocalarımız var
Farkın da olmadan Kul olmuşlar onlara.
Ne olursa olsun Allah'ım
Sen bize yetersin,
Kitabın bize yeter,
Sözlerin bize yeter,
Sen den başka İlah tanımayız
Senin kitaplarından  başka,
Kitaplar tanımayız.
Sorarım o cahil insanlara
Allah sizi Kuran'danmı sorgulayacak?
Yoksa buharinin,tirmizinin kitaplarındanmı sorgulayacak?
Ben KURAN eri oldum
Onlar bana dedi "kafir"
Ben KURAN eri oldum
Onlar bana dedi "misyoner
Ben Kuran eri oldum
Onlar dedi"cahil"
Onlara sormak lazım
Kuran okuyanmı cahil?
Kuran'ı bırakıp,
Başka kitaplara tapanmı cahil?
Onlara yetmiyor senin kitabın
Yetmiyor Allah'ım yetmiyor,
Senin Sözlerin.....

Erkan Alaca...



One Response so far

  1. rocketman says:

    Ayni dusunceleri paylasiyorum... cok dogru soylersin

Yorum Yaz

Yorumlarınız İçin Teşekkür ederim...Erkan Alaca

Etiketler

Aile (1) Alak (1) Alamet (1) Allah (4) Amacı (1) Amaç (1) Anlam (1) Arafat (1) Arap (1) Ay (1) Ayet (2) Bakara (1) Bakış (1) Boşanma (1) Bozmak (1) Bozulma (1) Buhari (1) Cemaat (1) Ceza (1) Cin (1) Cuma (1) Çelişki (1) Din (3) Diriltme (1) Doğa (1) Doğum (1) E-book (1) Enerji (1) FlashBook (1) Gerçek (1) Gösterge (1) Hac (1) Hacc (3) Hadis (2) Haksızlık (1) Haram (1) Haremlik (1) Hıristiyanlık (1) Hukuk (1) İbadet (1) İblis (1) İkame (1) İnsan (1) İsa (1) İslam (2) İşte Kur-an (1) Kabe (3) Kadın (6) Kadının Şahitliği (1) Kavram (1) Kaynak (1) Keffarat (1) Kontrol (1) Kul (1) Kuran (10) Kuran'da Cin (1) Kuranda Dua (1) Kuranda Kadın (4) Kurandaki Hac (2) Kürtaj (1) Mali Destek (1) Melek (1) Mesaj (1) Mescid (2) Meşaril (1) Mezhep (1) Miras (1) Mucize (4) Muhammed (a.s) (2) Nakıs (1) Namaz (5) Oruç (5) Ölüler (1) Peygamber (1) Ramazan (1) Rekat (1) Rivayet (1) Rüku (1) Rüşd (1) Salat (5) Savm (1) Secde (1) Selamlık (1) Sıyam (1) Sohbet (1) Sosyal (1) Sure (2) Şart (1) Şehr (1) Şöhret (1) Takva (2) Talak (1) Tanrı (1) Tavaf (1) Temizlik (1) Tevbe (1) Tirmizi (1) Tutmak (1) Ümre (3) Vakit (1) Yaratılış (1) Zihin (1)